چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

گیلاس

تابستون سه سال پیش یه روز ناهیدو دعوت کردم خونه همین تو حیاط کنار باغچه نشستیم ...

شروع کردیم گپ زدن، خندیدن ،تعریف کردن،درکل خوش گذشت

با هم کمی گیلاس خوردیم !

چسبید!

چون شیر آب باز بودو باغچه آبیاری میشد منم ظرفا رو همون جا شستم!

امروز

دوتا درخت گیلاس تو باغچه رو هرس کردم

امیدوارم یه روز میوه اونم بچینم

دنبال یه سم میگردم که بپاشم ،میترسم باز درختا کرم بگیرن

نظرات 5 + ارسال نظر
admin یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:11 http://er2re.ir

با سلام
دوست عزیز اگر میخوای از وبلاگت پول در بیاری به آدرس زیر برو:

http://er2re.ir/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA

اگر دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم وبمو با
عنوان: سایت سرگرمی و تفریحی هما
آدرس: er2re.ir
لینک کن وبه اطلاعم برسون تا لینکت کنم.

سرباز دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 http://mylifedays.blogsky.com

خب از یه مهندس کشاورزی کمک بگیر خب..

خودم محندصم مثلا

گندم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:02

وقتی خواستی ازشون بچشی منو دعوت نمیکنی؟

حتما عزیزم
خوفی گندم جان ؟
نیستیا

گندم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:49

خوبم عزیزدلم
تو خوفی؟
اره عزیزم یکمی نیستم نت ندارم بعضی وقتا

امان از این نت که همه از دستش در عذابن

دلنوشته پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

سلام مهندس....
خوبی? تو که خودت مهندسی بانو... حتما کارت درسته چکاوکی ...
خوش بحالتون که تابستون میوه های تابستونی دم دستتونه راحت از درخت می کنین می خورین...
من عاشق میوه های تابستونیم

هعیییییی!
نه سمانه جونی از این خبرا نی...
من داستان میبافم واسه خودم
من عاشق همه خوردنیای خوش مزه هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد