چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سلام ملخ

صب پیام دادم به دایی

_سلام دایی جان !خوبین؟صب بخیر.

جواب داد:

_سلام ملخ ،شکر توچطور؟

آخه دایی من یه چیز دیگه رو مصداق گل روی ما میکردی اول صبی

من!!!

ملخ!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
دل نوشته چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:49

سلام ملخ

شوخی بانو سلام خوشکل خانوم

به داییت می گفتی من و تو ملخ نداریم :ِ

شاید اون موقع ملخ براش شیرین بوده دختر :)

سلام سمانه جوووووون
اه بابا من هیچ وقت هیچ وقت حرف آماده ندارم که بذارم ور دل کسی که یه دستی میزنه بهم همش جا میزنم
انقد دوس دارم حاضر جواب بشم ولی هیچ وقت نمیشم

گندم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:03

سلام ملخ
شوخی میکنم تو چکاوک منی ملخ برازندت نیست

سلاااااااااااام
حرفتو پس نگیر دیگه گفتی ملخ
توام عزیزدل چکاوکی

گندم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

یعنی عاجق اون اهنگم یعنیاااااا

ینی ینی ینی ینی منم عاشقشما

سرباز دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:24 http://mylifedays.blogsky.com

منم خیلی به این نام خونده شدم...
ناراحت نباش

ممنونم.شوخی بود جدی نگرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد