چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

برو جلوی آینه

یه لحظه برو جلوی آینه

بدون هیچ دلیلی یه لبخند قشنگ بنداز به صورت ماهت

خیلی خودتو دوست داری نه؟

حس قشنگیه

اولین باره

خیلی خوبه که با خودم حس قریبگی ندارم

نظرات 10 + ارسال نظر
مهربان چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:10

سلام دوستم,نوشته هاتو خوندم,سر در نیاوردم,چی شده عزیزم؟

سلام مهربان جان.زندگی دیگه...

good girl پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:05

عاشقتم...
خودم!
هیچ کی کسی رو بیشتر از خودش دوس نداره!
نه؟

اووووم؟!!!!!
نمیدونم
شاید اون آرامشی که همه میگن دو نفر وقتی باهمن حاصل میشه به خاطر دوست داشتن همدیگه به اندازه خود باشه

گندم جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:31

برا من خیلی پیش اومده:-D
قالب نو مبارک چکی جونی:-P

واسه منم !
شده لپتو بکشی بگی گوگولی مگوری
ممنونم عزیزدلم

مهربان یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:24

سلام گلم,مرسی که میای و سر میزنی بهم دوستم,درد یکی دوتا نیست,هم روحی هم جسمی,همه چیییییییسلام گلم,مرسی که میای و سر میزنی بهم دوستم,درد یکی دوتا نیست,هم روحی هم جسمی,همه چییییییی

عزیزم!!!
هیچ جوره نمیشه حالیش کنی ؟
با یه واسطه

محمد یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 http://redrose-ebook.blogsky.com

یادم باشد لبخندم را در آینه جا نگذارم.

مهربان دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:26

سلام گلم,میدونی چکاوک مسله به اون راحتی نیست که تو فکر میکنی,گاهی وقتا به خاطر ابرو و ترس از خیلی چیزا مجبوری سکوت کنی,و این سکوت تاوان خیلی بزرگیه واسه اشتباهم

[ بدون نام ] شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:59

هر وقت این کارو انجام دادم سریع شرمنده می شم با خنده از جلو آینه فرار می کنم

سلااااااااااااااام سمانه بانو تویی؟
شکسته نفسی میفرمایی آجوو

دلنوشته شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:27

اسمم نی شرمندتم چکاوکی

خب من که فهمیدم توییی

سرباز دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:21

قریبگی یهنی نزدیکی. غریبگی یعنی دوری. حالا کدومش؟

قریبگی :نزدیکی.

تارا دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:35

من هر وقت میرم جلو آینه ذوق میکنم.اخه خیلی خوشتلم

ای جوووونم.تارا جان عزیزم .خخوش اومدی.میدونی چقد دلتنگت بودم؟معلومه گلم چون منم خیلی از دیدنت ذوق کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد