چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

گاهی وقتا یه حسای عجیب قریبی رو توی خودم میبینم .یه حسی شبیه گُر گرفتن .بغض و غضب همه اینا باهم میان !

خیلی کم پیش میاد ولی چند روز پیش اینو واقعا فهمیدم که هست .

توی همچین لحظه ای فقط ذکر "صلوات"ارومم کرد.

نمیخوام توی شخصیتم رشد کنه چون هیچ وقت آدم حسودی نبودم!

خدایا من این حسو سرکوب میکنم !کمکم کن


نظرات 3 + ارسال نظر
مهربان جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 23:42 http://man-tanham.blogsky.com

سلام چکاوک گلممممم,قربونت بشم,مرسی که همیشه به فکرمی,خیلی حالم بده,دعام کن عزیزم

عزیزدلممممم .مطمئن باش حل میشه مهربانم.صبر داشته باش.بسپار به خودش که عاقبت خوب میشه.همیشه اخر کارا خوبه.بدون هنوز اخرش نیست.

گندم شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:51

من چکاوک رو حسود نمیبینم:)به هیچ عنوان

پس من چرا فک کردم شدم؟:/

سرباز سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:25 http://mylifedays.blogsky.com

حسو که سرکوب نمیکنن عزیزم...معالجه اش میکنن...

ممنونم سرباز.
چجوری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد