چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

;)قیمت دارد اشک وقتی ...

حق تکلیف را بر سرجانماز به جا می آوری...

به خیال خود البته !!!

حین جمع کردنش با خود میگویی چقدر حرف دارم چقدر رازو نیاز دارم و چقدر عذرخواهی دارم!

قدم میزنی نمیدانی برای که ...برای چه...اصلن چرا تا این اندازه گره دارد ابروهایم؟

دست میکشی روی برگچه های سبزه هایی که خودت کاشتی

شب !!!آسمان تاریک بدون ستاره.

صدای مناجاتی

آخ...

فاصله را کم میبینی.

یک قطره چشمت را روشن میکند

باران 

.

.

.

.


***میدونم شنیدی همه دردامو:)))))

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15

من احساس دور افتادگی میکنم اما.....
خوش به حال تو:)

قبلا بیشتر وقت میذاشتم.بیشتر حرف میزدم.اما حالا...

مهدی جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:29

دوباره سلام ...یادم رفت بگم قالب قشنگی انتخاب کردی...خیلی با حاله/..مثل خ و د ت . . .

خجالت ندین دیگه
بازم ممنونم خیلی خوشحال شدم دیدمتون

سرباز دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:23 http://mylifedays.blogsky.com

من اما...
حالم بد نیست

از چه نظر؟ ولی از هر نظر که بد نیست خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد