چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

اینو نمیشه بیخیال شد:(

گاهی وقتا دلم میخواد یقه بعضی آدما رو بگیرم و بگم :اونی که توی ذهنت راجع به من ساختی و الان شده رفتار و کردارت نسبت به من اشتباهه محضه

دوست داشتم بهش بگم مشکلی داری با من ؟

آخه دوهزاری من توی اخموبودن آدما زود میوفته و حس ششمم مدام بهم گوشزد میکنه که این یه چیزیش بودااا

وچند روز و چند هفته میگذره و حست کاملا درست بوده .

شاید گفتم بهش که دلیل رفتارشو بهم بگه .فکرو ذهنم مدام داستان بافی میکنه از کار نکرده ام واین که شاید اون طرف پیش خودش این فکرو کرده درمورد من!!!!!واون فکرو نکرده!!!!

*بعضی از پستا پر میشه از کلمات مجهول"او_این_بعضی_و..."

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:38 http://myownlife.blogsky.com

متن مخاطب خاص تون عالی بود
حستونو حس کردم.تک تک جمله هاتونو بفهمیدم..

خوش اومدین دوستم
از دل برامده که بر دل نشسته

گندم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:03

این قالبت خشمل تره
مبارکه

مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد