چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

زنان ونوسی مران مریخی:|

رفتیم خونه پسر عمو ،وبعد گپ و گفتی یه کتاب دیدم خیلی کهنه و چند هزار دور گشته ،رو تاغچه بود گفتم عه کتابم میخونی؟

آخه ادامه نداد درس خوندنو "بیشتر دخترای هم سنش همین طورن به خاطر جو بدی که اون زمان بوده"ادامه نداده بود و تا پنجم خونده!

گفت:آره این کتابه رو خواهرش از فلانی گرفته خونده حالا داده دست من اگه میخوای امانت ببر بخونش!

برداشتم یه نگاهی کردم و ورق زدم بد نبود.

اسمش:زنان ونوسی مردان مریخی!

بردم خونه یه مدت خوندم ...جدای از توصیه هایی که به درد زنو مردای متمول غربی میخورد .چندتا از پنداش به درد بخور بود انگار!

*یکی اینکه خانوما باید یادشون باشه توی شرایطی که سخت و مشکل هست راه حل به اقایون ندن و بذارن تا خودشون حل کنن مسئله رو!

*دومی اش هم این بود که آقایون سعی کنن وقتایی که خانومشون عصبی و پریشونه و دادو بیداد و گریه میکنه سکوت کنن و فقط به حرفاش گوش بدن و جوری وانمود کنن که حق با اونه و مدام نگن من گفتم نکن!یا اشتباه کردی و ...

****************


"میم"داشت میرفت بیرون .گفتم میری بیرون یه نخ دندونم بگیر چند روزه تموم شده ،این دندونا با این سیمای دورش با مسواک حالش جا نمیاد.رفتو اومد ولی نخ همراش نبود.گفتم نگرفتی؟گفت سوپریه نداشت!

گفتم :خب باید میرفتی داروخونه دیگه سوپری کی نخ دندون میفروشه؟

گفت:چرا نگفتی  برم داروخونه؟

گفتم:آخه نباید راه حل بدم به شما مردا (هی هی هی)تو کتاب خوندم

گفت :نشین این چرت و پرتا رو بخون یه آدمی نشسته واسه خودش یه چیزایی سرهم کرده حالا تو داری بهش عمل میکنی؟

واقعا عمل به توصیه های برخی از این کتابا کمک کننده است؟

چی میشه گفت؟

نظرات 2 + ارسال نظر
شاهین پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:21 http://3marholor.blogfa.com

سلام
1 - آقای "میم" وقت یا حالشو نداشته بره داروخونه ( هر چند من خیلی وقتا نخ و خلال دندونو از سوپر مارکت می خرم اگه می خوای آدرس سوپری را بنویسم )اینکه دیگه نیاز نبود بهش راهنمایی کنید.
2 - راه حل که کتاب اشاره کرده برای مسائل فنی و فکری است نه اینگونه مسائل پیش پا افتاده
3 - انسان ها متفاوتند پس یه نسخه برای همه جواب نمی ده
برای افراد متفاوت نسخه های متفاوت لازمه ( یه نسخه شاید برای اکثر افراد جواب بده اما هستند افرادی که آن نسخه برای آنان مناسب نیست)

سرباز چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 http://mylifedays.blogsky.com

چقدر طول کشید از دفعه پیشی که به اینجا سر زدم.
سرم شلوغ بود. ببخشید.
شما سر بزن ولی

بله بله چقد طول کشید
ولی من میام میخونم .
روچشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد