چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

حرف حقه باید قبول کنی چه خوشت بیاد چه بدت بیاد

حقیقت اینه که باید دست کشید از دیده شدن ها و برای چشم مردم برای خدا و امام حسین کار کردن!

حقیقت اینه که باید به قلبمون رجوع کنیم .

یه سوال؟!اگه تو گیرو دار زندگیمون یه عملی ،کاری رو به زندگیمون اضافه کنیم که آگاهی کامل داریم از خطا بودنش واین به ظاهر باعث بشه که خیلی زرنگ باشیم و اهل کار!تا این که اون خطا و تقلب رو حذف کنیم و همچین زرنگ به نظر نرسیم و رضایت نداشته باشیم از شغل و حرفه و...کدومو انتخاب میکنی؟؟؟راست و حسینی "اقرار به خطا بودنه میکنی؟"

پ ن :امروز من توی مسجد به عنوان عضو تحصیل کرده روستا نظر خودمو راجع به شغل اصلی زنان گفتم.

ناگفته نماند که به این نکته اساسی توی حرفام اشاره کردم که:قالی بافی دچار تحریف شده و تقلب رو واردش کردن ،گفتم قبلا گره میزدند رنگ رو به تار گره میزدند الان نخ و رنگ رو از لای تار عبود میدن و به اصطلاح "قلاب بافی و لر بافی میکنند"

این رو هم متذکر شدم که خریداران فرش هیچ فرقی نمیذارن بین فرش اونی که با زحمت بافته  شده و گره زده و اونی که تقلب کرده و فقط تونسته توی مدت زمان کوتاهی کارشو به اتمام برسونه!

میدونید چی شد؟شدم باعث یه دعوا و بحث

به خاطر چی؟به خاطر گفتن حرف حق

چون الان دیگه اکثرا اینجوری میبافن و فقط به دروغ میگن که گره میزنن ...

کلی با خودم کلنجار رفتم که اونجا جای این حرفم بود یانه؟ولی الان میبینم که بود !همه آدمای توی مسجد ادعای دین و مذهب میکنن ولی از حرف حقی که من زدم حمایت نکردن یه جورایی میخواستن منو بخورن و بزنن که چرا اینو گفتم

به مامان میگم خدا به خیر کنه !


گوشتونو بیارین لطفا:من از اینجا میرم "عمرا وقتمو بذارم واسه آباد کردن"

نظرات 3 + ارسال نظر
حرف های بی مخاطب دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:32 http://valium.blogsky.com

اره درست می گی

پاییزه سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:00

سلام عزیزم....

آفرین به شهامتت... آفرین که به نکته ی به این مهمی توجه کردی و مطرحش کردی....

بهترین موقع و بهترین مکان مطرح کردی این موضوع رو...

دقیقا با حرفت موافقم آجی جوووونم....

خیلی اوقات خیلی ها ادعای باخدا بودن میکنن ولی به حلال و حروم زندگیشون و پولی که میارن تو خونشون توجه نمیکنن.....

سعی خودتو بکن .. مطمئنم که موفق میشی. اون چکاوک خانمی خوشگلی که من دیدم و میشناسم مطمئنم که میتونی....

با ارامش و با سیاست مدیریتی میتونی....

موفق باشی عزیز دلم

عزیزدلی شماااا
اتفاقا این حرف مدت ها بود تو دلم مونده بود ووقتی ام که زمزمه کردم که میخوام این موضوعو بلند بگم خیلیا که ادعا شون میشد درست کارن منعم کردن ولی من گفتم.بعدشم که به بعضیا برخورد بهم گفتن اگه عرضه داشتی توام بلد بودی و میبافتی لیاقت نداشتی .قربونت برم اینجا وقت گذاشتن فایده ای نداره درست نمیشن

سرباز یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 http://mylifedays.blogsky.com

به هر حال گفتن حرف حق، تاوان داره...
چقدر با شهامت بودی...

تاوان داره سرباز خیلی ام داره...
دلم از اون جایی میسوزه که طرف میاد عزاداری میکنه و از طرفی بدون این که به اصل قضیه پی برده باشه و بدونه که من منظورم شخص خاصی نبوده چهره شو برام عبوس میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد