چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کلینیک افضل

توی  مطب  کارتمو دادمو اومدم بیرون نشستم تا نوبتم شه.

طبق معمول پراز سوژه های جالب و خنده دارو ...

طی این دوسال من فقط به مبلای کنار عادت کرده بودم و تقریبا حاضر نبودم به هیچ عنوان جای دیگه ای رو انتخاب کنم تقریبا همه جا تحت نظره و پشت به کسی نیست.این دفعه تا وارد شدیم داشت مسابقه والیبال نشون میداد "میم"گفت بیا اینجا یعنی  پشت به همه و روبه روی تلوزیون  زیر اون جای نشستن بود که یه خانوم مسن محجبه  نشسته بود .اشاره کرد به یکی که پشت ما نشسته بود گف بیا اینجا بشین!!!که دخترش بود با تقریبا صد قلم آرایش !!! بعدشم هی روسریشو درست میکرد و با نازو کرشمه زیرچشمی نگاه میکرد  و ناگفته نماند منی که هم جنسش بودم  بیشتر چشمم ناخودآگاه میرفت روی اون چه رسه به داداشی ...بیچاره هی سرشو پایین مینداخت که این  از رو بره  بدتر پاشو مینداخت روپاش !

بهم گفت من دارم میرم بیرون کارت تموم شد زنگ بزن بیام .گفتم باشه  !وقتی "میم"رفت مامان دختره چشماش چهارتا شد و منم پاشدم رفتم همون جای همیشگی خودم  یعنی والیبال زهرمارمون شد

                                                                             

منشی صدام کرد رفتم  روی اون یکی صندلی خوابیدم تا کار دکتر با مریضش تموم شده تقریبا 20 دقیقه ای طول کشید  که  حتی مریضای بیرون ام دم به دقه میومدند میگفتن ما نوبتمون ساعت فلانه نباید بیایم؟!

منشی ام میگفت هنوز کار تموم نشده و معاینه بین مریضا است بشینید تا صداتون کنم!

که دست آخر دیدم در زدن یه آقای تپلوی موفری  دوتا دختر کوچولواشو جولو کرده بود در زد اول اونا رو جلو کرد و گفت "ما اومدیم" که منشی گفت کجا اومدیم برید بیرون 

بعدشم  دکتر یه نگاه به منشی کرد و گفت"ما اومدیم"زدن زیر خنده :))))

خدا کنه دوماه بعد آخرین باری باشه که میرم چون واقعا دیگه خسته شدم این همه راه رفت و برگشو هر بار...

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:36 http://mylifedays.blogsky.com

خدا بد نده آبجی....
امیدوارم حالت بهتر بشه....
هم حال روحیت و هم جسمیت...

ممنونم که لطف داری .
نه دو سالو نیمه دارم میرم دیگه آخراشه
ارتودنسی دندون
حال روحی وای ...

علی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 13:59

سلام
شماره تلفن کیلینیک افضل رو دارین؟
دکتراش خوبن؟
خانومم میخواد دندون شیش و هفتش رو عصبکشی کنه اونجارو معرفی کردن گفتن خانوم دکتر فیض اونجان کارشونم خوبه
شما میشناسیندشون ؟ کارشون رو دیدین؟
ممنون میشم.
اگه ایمیل کنید ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد