چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

مهدیه در سن یک و نیم سالگی خود به سر میبرد...

چکاوک بافتنی ام داره ها!!

یه جلیقه بافته واسه ی موش کوچولوِ خاله.;)


  



 

نظرات 6 + ارسال نظر
mehrdad سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 21:40

خداحفظش کنه.نویسنده عالی هستی،زیبا مینویسی.موفق باشی

سپاس از حضورت
خجالت دادی نه بابا حرفه ای نمینویسم اصلن

سرباز چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 13:42 http://mylifedays.blogsky.com

چقدر قشنگ.....

ممنون

پاییزه دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:51 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com/

الهی من قربونش بشم اینقدر با نمکه. اوخیییییییی

خوش به حال مهدیه جون. چه خاله ی هنرمند و مهربونی داره


خدا شانس بده... منم میخوام

دوستت دارم چکاوک جونی خودم

سفارش بده برات ببافم...
کسالت برطرف شد به سلامتی؟عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی!
آره دیگه خدا شانس بده ماهم از این شانسا نداریم کسی واسمون لباس ببافه ...نمره چشمام گمونم چند درجه ضعیف شده

پاییزه دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:34

خوبم عزیزم بد نیستم. برام دعا کن.

خودت که میدونی درگیر چه مشکلاتی هستم.

الهییی قربونت برم غصه نخوریا...منم غصه میخورم
واست مسنجر پی ام دادم ولی انگار ندیدی .وبلاگت خیلی سخت برام باز میشه نمیشه یه قالب سبک بذاری واسش؟
خیلی عزیزی گلم

پاییزه سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 15:03

چشم عوض میکنم قالبم رو.. البته فکر کنم چون توش عکس زیاد داره... از پست های قدیمی تر عکس هاش رو حذف میکنم.

دلم گرفته. خیلی زیاد. دلم میخواست یه نفر بود منو بغل میکرد یه عالمه گریه میکردم تو بغلش.

آره عزیزم مال عکسای زیادم هست.
الهی چراغت خاموشه همش که کاش میومدم مشهد .اگه قسمتم شد بیام حتمن حتمن باید بیای ببینمت
فداتشم غصه نخور

گندم چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:18

هنرمند منی تووووو

عشق منی توووووو.جونییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد