چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

گریه اتو قورت دادی تا حالا؟؟؟

تقریبا روزی  صد باری با صورت میخورم زمین!(ایهام) دردم میاد ،بغضم میگیره !گریه امو قورتش میدمو پامیشم ...

درست در اوج شورو شوق جوانی به سر میبرم  ، و هر روز حدود 12-15 ساعت مشغول کار هستم .

هر از گاهی فکر میکنم که چند سال دیگه که برگردم به گذشته و بخوام خاطرات و جونی کردن های 24 سالگیمو به یاد بیارم ، چی میاد توی ذهنم ؟!!!

سگ دو زدن ،  زیر دست  بودن یه مشت نفهم و کله خر،

واقعن چرا زندگی من این همه باید سختی توش باشه از اول اول اول تا الان ؟!!

دلتنگ اینجام خیلی...دوس دارم دوباره بیامو هی آپ کنم.این وبلاگ راه نجات منه ،توی وقتایی که هیچ کسو ندارم باهاش حرف بزنم .

تنهایی ادما ربطی به مجرد بودنو متاهل بودنشون نداره ...

در هر صورت در حال گذران روز ها هستم  به امید خدا.

دوس دارم بدونم کیا میان میخوننم  خدا پشتو پناهتون.


نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:38

چکاوک جان سلام
من خیلی وقت که با خونه نوشته هات اشنا هستم و هرچند اگر تا حالا چیزی برات ننوشتم ولی همیشه در دلم تحسینت کردم که چقدر مصمم و با اراده هستی و داری برای زندگی ات تلاش میکنی.
امیدوارم همیشه سلامت و شاد در کنار عزیزانت باشی

سلام سارای جان
خیلی خیلی خوشبختم که تونستم توجه شما رو جلب کنم .ممنونم عزیزم .

سهیلا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:14 http://nanehadi.blogsky.com

پاییزه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:11

میفهممت رفیق... زندگی خیلی سخت شده...
گاهی اوقات بغضی تو گلوی آدمو میگیره که گفتنی نیست...
فقط باید صبر کرد و صبر کرد و صبر کرد...

به حق این روزهای عزیز از خدا میخوام بهت توانایی بده ...
از خدا میخوام لحظه های شادی رو در کتار همسری مهربونت داشته باشی عزیزدلم.

دلم خوشه به این کلبه که فرشته های مهربونی مث تو میانو منو شرمنده خودشون میکنن.
ممنونم خانووم

پاییزه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:15

اگر کسی تو را با تمام مهربانیت دوست نداشت ...

دلگیر مباش که نه تو گناهکاری نه او ......!!!

آنگاه که مهر می ‌ورزی مهربانیت تو را

زیباترین معصوم دنیا می‌کند ...

پس خود را گناهکار مبین......

من عیسی نامی را میشناسم که

ده بیمار را در یکروز شفا داد ...

و تنها یکی سپاسش گفت !!!

من خدایی میشناسم که ابر رحمتش به زمین و زمان باریده ...

یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر.... !!!
پس مپندار بهتر از آنچه عیسی و خدایش را سپاس گفتند ...

از تو برای مهربانیت قدردانی میکنند !!!

خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد ...

پس به راهت ادامه بده !!!

چشم رفیق جوووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد