چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

زمستان


فارغ از پشه های آزار دهنده

                           به دور از له له زدنهای روزانه وبیخوابی شبانه


فارغ از رتیل های (بل های )یک وجبی لای درزهای دیوار خانه

                              به دور از چشم در چشم شدن با مارمولک های (مال مالی)خوش آب ورنگ


زمستان چقدر با نبود اینها به دلم میشینی...

زمستان فارغ از صدای آزار دهنده کولر ها در هر جا که پا میگذاری

زمستان عشق منه چون متولد زمستانم...

تنها فصلی که همه به هم نزدیک ترند

کلافه نیستند.(شایدم باشند)

به هر حال فصل مظلومیه...

گفتیم یه تشکر ازش بکنیم

ممنون زمستون



نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:10 http://toosiscia.blogsky.com

سلام.... زمستون برات شادی بیاره..انشالله به من سر بزن من معلول نخاعی هستم و خاطراتم...منو لینک کن تا شاید بدرد کسی بخورد محتویاتش..متشکرم

اولین روز زمستان پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام بر مرد روزگار...
سلام بر رنج دیده ایام...
سلام بر تو که بذر امید در بغل داری...
ممنونم دوست عزیز وبزرگوار
حتما باعث افتخاره

زینب پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 http://www.zaraban-z.blogsky.com/

سلام
اما من زمستون و دوست ندارم ..
نمیدونم چرا همه اتفاقات بد زندگیم تو زمستون برام میوفته

قربونت عزیزم ...
خدا نکنه
ای شالله تو تموم فصلا شادیات بزنه رو دست غمات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد